|
|
|
|---|---|
|
Hej Då jag precis bytt jobb och börjat pendla 15 mil tor varje dag har jag börjat snegla på en diesel och fastnat för en BMW 320 d. Till saken hör är att jag har en bekant som har en 320 xda -09 som har gått ca 14000 mil som han ska sälja i vår då han beställt en ny bil. Skicket är sådär med lite råpor och skrapmärken framförallt bak men i övrigt är intrycket OK. Den har gått landsvägsmil men med rätt hård körning om jag känner honom rätt. Följande utrustning har jag fått fram: Typkod PP71 Typ 320XD OL (EUR) E-modellserie E90 (MUE) Serie 3 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor N47 Cylindervolym 2.00 Motoreffekt 130 Motor ALLR Växellåda AUT Färg PLATINBRONZE METALLIC (A53) Stoldynor POLSTER IMPULS MIT STOFF/LEDER/BRAU (FMCN) Produktionsdatum 2009-04-02 Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S1CBA CO2 CONTENT Koldioxid-omfång S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S203A ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 4-hjulsdrivning S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatväxel S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S230A EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT Extrapaket specifik för EU S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sportratt läder S258A RUNFLAT TYRES Däck med nödkörningsegenskaper S2PAA LOCKING WHEEL BOLTS Hjulbultsäkring S3ACA TRAILER TOW HITCH Släpvagnskoppling S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Förvaringspaket S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Skjutbart armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC), bak S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S540A CRUISE CONTROL Hastighetsreglering S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD P7RSA COMFORT PACKAGE Paket Comfort S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Extra-Export tankning S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Språkversion engelska Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning svenska S8SPA COP CONTROL Styrning COP S8TGA ANTI-THEFT SYSTEM Stöldsäkring Sommar och vinterdärck är i bra skick, båda på alufälg. Så nu till frågan vad kan ovanstående bil vara värd i slutet på april då han får sin nya bil? Tacksam för bra input då jag gärna skulle vilja byta nu och vet inte om jag ska "vänta" på denna bil. Jag vill gärna ha en facelift men är osäker på om jag ska gå på en manuell och om jag behöver fyrhjulsdriften... mvh BK | |
| Gissar på ett pris runt 180' +-5% | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.