|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tack för en trevlig träff. Var min första men absolut inte sista BMW CS träff. Då jag inte körde bana hann jag ta lite bilder under lördag den 28e april. Länk Ps. Om någon vill att jag tar bort bild av någon anledning kontakta mig så fixar vi det. Har varken tid eller skills att sudda ut alla människor och plåtar. |
|
|
Massor med bilder från träffen finns här: Länk BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Får tacka alla arrangörer och besökare för en riktigt lyckad träff! Här är lite film från Mini Cup på söndagen. Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Bilder från Mantorp: Så då var dom bilder jag på eget bevåg valt ut från den massiva mängden bilder Lewan levererat upplagda. Den sista batchen är på Cup bilar från både träning och race. Om någon saknar sin bil eller letar en bättre bild hojta till så ser jag om det finns nått mer att hitta. För er som vill köpa bilder utan vattenmärket och med full upplösning ( så mailar ni Lewan på tobias@tlfoto.se med länkar till dom bilder ni hittat och vill köpa. Priset för helgens bilder är 100:-/st eller 6 st för 500:- Länk Johan S NS 8.29 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.