|
|
|
|---|---|
|
Tänkte beställa en uppsättning BBS LM eller CH kopior och undrar om någon av er har tips på inköpsställe? Kanske inte finns bra kopior? Är kanske original som gäller! Vart köpa isåfall? Catch_me: Jag kanske har ändrat mig i vad som är snygga fälgar:D | |
|
Länk |
|
|
He he tänkte precis på det när jag läste inlägget! Spelar det nån roll om du köper kopior från utlandet?Jag köpte ju mina csl från UK grymmt nöjd.. |
|
|
:) Nä det spelar ingen roll! vart beställde du dina? Har dom LM eller CH? |
|
|
Länk Dessa gubbar tillverkar fälgar men har inte hunnit gå igenom hela sortimentet men finns det inte borde gå att beställa kanske. |
|
| Hur var kvaliten på dina? | |
| Ja juste du har ju inte hunnit att se dom ännu,Det är mycket fint det var lite dammkorn på 2 av fälgarna dock på in sidan så det syns inte..Jag är super nöjd. | |
| Wannabedivers har du sett den här Länk | |
|
Länk |
|
|
Oj vilken bra hemsida från UK ni länkade :) en fråga bara, om man köper tex 19x8.5" vilka däckdimmensioner kan man då välja mellan? 225.235,255 osv? vad är lämpligt på en e38. |
|
| Beslutsångest! Vilken modell skulle ni kört på? | |
|
BBS LeMans SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
| Lm men fan även CH är grymt snygg...förstår att du har ångest | |
|
Ser inte dessa lite matta ut? Sen verkar den vara slut.. Länk |
|
| Hur är rundheten efter 1 år, nån som vet? | |
|
wannabedivers, om du får för dig att köpa CSL stuk så har jag en uppsättning VMR VB3 19" i färgen gunmetall passande e39 m5, aldrig monterade med nya okörda michelin pilot suprt sport 245/35-19 och 275/30-19 Länk |
|
| Nån som vet om priserna på www.bmautosport.co.uk/ gäller en fälg eller fyra fälgar? | |
| Länk inte dom billigaste kanske men för din kännedom | |
| elfving1: Priserna är för ett set, dvs 4 fälgar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.