|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag tänkte köpa en e46 328 coupe nästa vecka. Ägaren säger att första växeln kan bara lite seg att få i men inget rasslande från lådan. Han säger även att den viner lite från bakaxeln och sen säger han att den låter lite från bakvagnen när man släpper upp kopplingen. Köpa eller dissa?? | |
|
Dissa,, Enligt mig. Kan va mycket jobb o få till den :O Mvh Rickard |
|
|
Kan bli en dyr historia. Kan även vara en baggis, men det verkar som han lekt mycket med den om mer eller mindre allt låter knasar i hela drivningen. Hänger ju lite på vad du ska ge för den också och hur mycket tid/pengar du har lust att lägga vid eventuellt ras. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Känns som att fem av fem varningsklockor ringer på maximal volym. Allt talar enligt mig för att han kört som en idiot med den bilen. Att det klonkar när man läpper gasen brukar väl vara silentblocken? Spekulation men om vissa delar är så slutkörda hur är det då inte med andra ej nämnda delar? Sen är det iaf så att på e36 328 sitter en låda som pallar mycket stryk och om samma låda sitter i e46 kan man ju tänka sig hur den bilen gått för att lådan skal balla ur. |
|
| Ja alltså jag tror jag skiter i denna bilen,va även problem med tomgången när den va kall,den gick ner på 400-500 varv.känns som att 65 lax för den bilen är dör mycket | |
|
Dissa! The sound from a big M :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.