|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det någon som har varit och kikat på denna? Bra pris? | |
|
Lite skum är han som äger firman, provkörde en av bilarna där och medans jag var ute så sålde han den.. :S |
|
|
Bilen är helt klart fin som bilderna visar tycker jag iallafall. Inte dåligt pris heller med tanke på att det är den nya motorn 170 kusar och billig i drift (rätta mig om jag har fel) Själv bor jag jag en bit utanför Östersund och har en gång handlat av bytabil.nu och har flertal bekanta som handlat av honom och det är bland dom mest seriösa jag handlat bil av. Ordentlig herre han som sköter den bilfirman. Tyvär finns det inte gott av dom i dessa dagar då man läst en hel del på internet. Detta är min åsikt och tycker självfallet att du ska dit först för att bilda en egen uppfattning! |
|
|
Jag köpte en 320i för några månader sen, motorn är ganska bullrig på tomgång och högre varv, men det är bra vrid i den så man kan växla tidigt om man vill. Den är i alla fall riktigt snål. BMW CS #5206 |
|
|
Leasingbil som sålts via kvd 2010. Sedan har det varit två ägare på den. Privat ägare från Frösön nu sedan Dec. 2010. Förmedlingsuppdrag? |
|
|
Jag tycker det är lite skumt när en bil byter ägare ofta, är man nöjd med bilen, byter man ju inte. BMW CS #5206 |
|
| Håller med föregående talare att man blir fundersam när man ser antalet ägare på en bil. Men man ska inte hastigt föra slutsatser att det skall vara en dålig bil för det. Jag personligen lider av " vill ha" sybdromet vilket leder till att jag byter bil ofta. Det somsagt inget som skall klassa bilen i sig som något dåligt, snarare personen som själv är ute efter något annat pga av olika faktorer ex fått barn, separerat osv. | |
|
Till TS. Jag ska in till Östersund imorgon med en vän för ev ska han köpa en bil. Vill du så kan jag åka förbi och titta på den där Bmw:n. Om JA, är det något speciellt du vill jag ska titta på / undersöka? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.