|
|
|
|---|---|
|
Idag var det årsförfallodagen för min bilförsäkring. Hade sedan tidigare kikat på BMW Originalförsäkringar så jag visste att de hade ett bättre pris än min nuvarande som är Aktsam. Jag ringde då Aktsam och förklarade att jag ville säga upp försäkringen då BMW Org. gav mej en månadspremie på 358 kr mot nuvarande 538 hos Aktsam på motsvarande försäkring. Döm om min förvåning när tjejen hos Aktsam sänker min premie till 336 kronor i månaden med en gång! Jag blev så nöjd att jag glömde pruta lite till på priset så det får bli nästa gång! Tydligen så kan det betala sej ordentligt att ringa ett enkelt samtal eller två! :) /Bellamy | |
|
Blev du förvånad Jag blev förvånad att du inte har gjort det förrut det gör jag varje år och får ofta mindre premie eller tilläggsförs gratis Trodde inte där fanns någon som inte förhandla om det Ha deT Betalar 500 :- i månaden helförs med hyrbil mm för min |
|
|
Hur fungerar det med årsdagen om den infaller under tiden bilen är avställd? |
|
|
Inga problem att byta i värsta fall får du skriva över bilen på tanten eller en vän om du vill byta direkt Gjorde det med kompisens M5 när han hitta försäkring sim var 7 000 :- billigare De betalar tillbaka premien som är över Det kan man tjäna många sköna svenska slotty på Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.