|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sportstolar. Ingår i det nödvändiga. :-) Apropå färgcombon. Har letat bland begagnade och förvånats över hur många konstiga combos som förekommer. (Röda, vita eller bruna stolar: vill inte ha. Gula paneler: nej igen!) Mycket nöjd med att ha hittat en riktigt snygg bil. /Erik |
|
|
Du kommer bli toknöjd! Är det en 2011/12? Kolla annars att baklyktorna är bytta, 2009-2010 är inte helt täta och dioderna lägger av när kondens bildas Skall finnas en servicebullentin hos BMW för detta |
|
|
Det är en 2011 fast fabriksny. Har aldrig ägt en BMW med den klassiska treliterssexan tidigare. Den verkar vara utrotningshotad i modellprogrammet så det gäller att passa på. /Erik |
|
| Ja grabbar, klart ni skall ha en M.. Jag har aldrig kört en mer stabil bil :) | |
|
Sådär, nu är Z:an på plats i garaget efter en tur i rusningstrafiken hem från Bavaria Solna. Lite pirrigt att ge sig ut med en bil man inte hunnit bekanta sig med, men det var inga problem... Hoppas på vackert väder till helgen nu! :-) /Erik |
|
|
Grattis till bilen och grattis till timingen med vädret! Ska själv hämta min 2.5:a i morgon! |
|
|
Grattis till bilen. Som barn på nytt gissar jag ;) Min har precis fått vädra vårluften och fått på sig fälgarna som jag hade på kombin tidigare. Hoppas också på sol till helgen. Länk |
|
|
Å jösses... nyss hemkommen efter 3 timmars gladkörning. Shit vilken känsla! |
|
| Underbar bil helt enkelt!! | |
|
Kan bara instämma med föregående!! Vart 3 timmars gladåka idag med taket nere såklart! //Anders |
|
|
Länk Ojojoj...den var riktigt nice |
|
|
Shit... Det där är ju ren porr!! |
|
| highstream: OJ OJ OJ vilken bil. nya z4:an är så sjukt snygg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.