|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Sjukt sugen på en Z4 igen, helt underbar bil och den "gamla" modellen ser förvånansvärt fräsch ut med tanke på att den snart har 10 år på nacken! Z4FTW!!! | |
| Håller med! Dags för ett M? ;) | |
|
Saknar min också. Blev "blåst" på förra våren eftersom bilen såldes på 3 dagar redan i början av april vilket jag inte alls räknat med. Dock är jag dömd till 4-dörrars nu och E46 cab känns inte alls lika spännande. ------- //Lövet |
|
| Var riktigt nära att plocka hem en riktigt fin M förra året, får se om det blir en nu istället :D | |
|
Satsa på en M! Ska ta ut min 4a i vår solen nu ;) |
|
|
Hämtar min nyinköpta 06a i morrn!!!! Gissa om jag är sugen?? //Anders |
|
| Toklimpan: Jag antar att du hämtat ut den nu. Hoppas det känns bra! :) Jag hämtade ut min i februari... Den är fortfarande parkerad i garaget... Tålamod är en dygd! | |
|
Jo du, det känns bra kan jag lova! Håller på o röjer i ordning i garaget.. Just nu står den här ute på gården o glänser :-) //Anders |
|
|
Är sjukt sugen på en z4 3,0si coupe. Hittade denna på blocket. Länk Är den ngt att ha? Är DTN cars en ärlig firma?! Så nyfiken över vad ni andra tycker!! // daniel |
|
| Det verkar vara den klenare 3.0i? | |
| Coupen fanns väl bara med 265hk, fanns väl ingen svagare variant? | |
| Precis coupen gjordes endast med si motor. | |
|
M Coupé finns ju också! :-) /Erik |
|
| Det stämmer, de har skrivit fel i annonsen | |
| Tillbaka till frågorna? :) | |
|
Den ser fin ut med m-sportstolar, lagom miltal... Saknar xenon? Töntigt med M-märke när det inte är en M :D Vet tyvärr inget om firman |
|
| Alla emblem bort såklart. Är lite fundersam på firman. Hette antagligen daytona bil innan och den firman är svartlistad :s | |
|
Z4 sDrive30i inkommande. WOO-HOO!!! :-) /Erik |
|
| Sååå nice... 30i är perfekt balanserad...bra val! Färgcombo? | |
|
Titansilver, svart läder, alulister. En lagerbil som gick att få loss med bra rabatt. Har det nödvändiga + 19". Inga onödigheter såsom navi eller M-sportpaket. ;-) /Erik |
|
|
Sportstolar eller standard? Hade sportstolar i min, tyckte standard så ganska trista ut :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.