|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, hur många ska dit????? Får man se några läckra vagnar??? BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) Länk | |
|
Jag tror att det kan bli en hel del som kommer dit. Vi är ett helt gäng från Göteborg som ska ner i alla fall. |
|
| Ja, det kommer minst 1 läcker vagn = jag ;-) | |
|
Jag kommer.... Länk /Per |
|
|
Klart man är på Knutstorp i aug och jag tror nog att det kommer att finnas en och annan läcker 02á där. Då det är jubileum för den bmw modellen. Själv så får man ut och svetsa i bältesöglerna i kärran nu då ;-) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
jag ska dit Finns på icq: 60288954 |
|
| Jag med! | |
|
Gjutet svetsat gängat fräst, det missar man aldrig. //Palle |
|
|
Hinner inte skaffa bil tills dess, men kommer nog att titta till er. BMWCS [Syd] # 2358 HMS |
|
|
jepps, dit kommer man.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
Jag och tanten dyker nog upp där med våran 850 ia Peter Gbg |
|
|
Och jag. Mvh. Micke Olsson |
|
| Tar mig en semesterresa till Helsingborg och kommer att passera träffen. | |
flimbo |
S 328 R Såg att ni är några ifrån Gbg som ska till Knutstorp ska ni köra ner båda dagarna?? Jag ska ner på söndagen vi kanske kan mötas upp i Falkenberg eller Halmstad tror även att Fredrik kommer med sin super fina M3 e30 Ni kan väll höra av er Mvh |
|
flimbo: jag bor i halmstad och ska ner på söndagen, tänkte jag skulle höra mig för ang samåkning, hade varit kul om man hade varit ett gäng.. Så kan man ta med kameran och ta lite bilder alá DTMPOWER.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
flimbo |
Gudis: Maila mig när ni åker så kan vi sam köra Gbg killarna: skriv på forumet om och när ni passerar Halmstad så kan vi samköra allihopa |
|
Flimbo: det kan jag göra.. Får se hur många det blir, kanske bara blir jag.. :( Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
Esa |
Jag och brorsan ska dit. Man vet inte var gränsen går om man inte passerar den! |
|
flimbo: Vi åker bara ner på lördagen... Vissa åker hem de andra stannar där ner. Så "karavanen" går på lördag. Men då kan du hänga på om du vill... |
|
|
Någon här som har en hjälm som man kan låna ?? Den jag skulle ha blev stulen i ett inbrott för ett par dagar sen.. :( Maila mig isåfall.. Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
flimbo: jag glömde att säga att vi åker från Göteborg runt 07.00 tiden... så vi är väl i Halmstad runt 08.30. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.