|
|
|
|---|---|
|
Min första övervintring med Z-bil är över. Med darrande händer gick jag in i garaget och vred om nyckeln. Hon startade direkt. Ut på vårkalla Uppsalavägar. Någon log nog lite och undrade vad det var för dåre som kör öppet så fort solen kommit fram och termometern visade på mer än +5°. Men vad bekymrar det mig. Jag var lycklig och 6:an spann och hjulen spann trevligt i gruset och solen värmde och jag log och... det blir nog många sköna mil innan hon ska sova nästa vinter. | |
|
Hääääärligt!!!!!!! //Anders |
|
|
Trots snor o feber vart det en skaplig tur med cabben nere idag!! Funkar faktiskt rätt bra trots -1 gr. Det blev lite kallt om låren, men annars ingen fara :-) Funderar på hur man bäst ställer in värmen för såna här dagar? Och jag är GLAD att jag valde en bil med stolsvärme :-) //Anders |
|
|
Stolsvärme är bra och mycket värme på och så behöver man en rejäl halsduk och något för öronen... Ända sedan jag var liten och min pappa hade en gammal VW bagge cabrioloet så har jag tyckt att det enda "riktiga" sättet att åka bil är att inte ha något tak. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.