|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Har precis köpt en x3 i feb-12. Måste säga att allt jag läst här på forumet om bilen stämmer. Tack för ärliga omdömen. Vill oxå passa på att delge lite nytt till bilen som jag har hittat på nätet. En navigator som sitter där handskfacket ska sitta på fönsterbrädan. Specialanpassat för BMW x3 å den funkar klockers. Hittade den på blocket. Skrev gps navi BMW x3 å då kom en firma upp som finns i norra sthlm. (får ju inte skriva namn) Peter monterade på 1,5 tim. Prisvärd. Har oxå hittat solfilms skydd till bilen i plexiglas. Okrossbart. Bara å hänga dit. Finns att hitta på nätet. tidigare köpare lyriska. Bara att ta med till nästa bil om man så önskar. Finns till alla märken å modeller av fordon. Har tyvärr ej lärt mig länka upp bilder ännu. Ni får ha de. Hoppas att någon har nytta av detta nafets | |
| synd bara att dem gamla x3'orna är så jävla fula att man skulle ju skämmas ögonen ur sej om man blev tvingad att köra den nån gång.. ush snacka om att det finnns inte en linje på hela bilen som är symetrisk | |
| Det var väl ändå inget trevlig svar? | |
|
lance: håller inte med. Gamla X3 med LCI & M-paket är mumma! Särskilt 3.0 SD :) Annars är denna den optimala X3:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.