|
|
|
|---|---|
|
Tjena Har lyckats komma över 2st 225/35-19 däck. Och min fråga är funkar de att montera på 9.5" breda Lemans fälgar bak på en e87 med sportpaket eller kommer det att se löjligt ut? Är ute lite efter tyskstuk, Mvh Hellre en Pigg Diesel än trött Bensinare! | |
| Det kommer att se sjukt bra ut enligt mig. Det kommer bli riktigt hårt tyskstuk. Kär själv med 215 däck på 10" | |
|
En fälg som är 9,5" bred har yttermått på ca 27cm. Däcket ska vara ca 22,5cm. Det finns tydligen folk här på forumet som tycker sådan montering är snygg. Men inte jag ;) Tyskstuk lär det bli.. Länk ------- Min bil suger inte... |
|
|
Soda: har du ingen bild som man kan se hur de ser ut? Simon76: tack för länken du skickade till mig, Slår man in den måttet som ja har så ser de jävligt löjligt ut på första bilden enligt mig, men dem andra bilder ser de helt ok ut men sen tror jag att de kommer att se mkt råare ut med lemans eller är de bara ja som kanske tycker de? Hellre en Pigg Diesel än trött Bensinare! |
|
|
Ja, det kan nog se olika ut beroende på vilken fälg man har. ------- Min bil suger inte... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.