|
|
|
|---|---|
| Redan i förra veckan så var en del av kommunens armé av stora borstlastbilar ute o sopa grus från vägarna här i Hässleholm, Skåne! Runt 10 plusgrader o strålande solsken i helgen o all snö borta! :D Åhhhh vad jag längtar tills mitt BMW-projekt e startklar inom en månad eller så... :)) Hoppas på att vintern inte gör comeback... Trevlig vår på Er! | |
| underbart:) | |
| här i norrbotten pendlar temperaturen mellan -5 och -15, och några vårtecken får man vänta på i ett par månader till.. det enda positiva är väl avsaknaden av salt =) | |
|
Underbart! Idag är väl egentligen den första riktiga vårdagen här i sthlm, och man började på riktigt längta efter att plocka ut bilen, men då kom man på att det är en massa kvar att göra, panik nästan nu!! :-) På samma gång är de för tidigt att utesluta några bakslag vad de gäller vädret, är ju inte ens mars :) |
|
|
Det är fortfarande is på vägarna där jag bor (Sthlm) och det snöade i måndags. Än är jag skeptisk till våren. ------- //Lövet |
|
| Ja några bakslag får man nog lugnt räkna med :) Gjort våra första skiften till sommarhjul på kundbilar på firman i veckan o idag var d 10-11 plusgrader, blå himmel o underbart!! :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.