|
|
|
|---|---|
| Länk Komplett? Hur är de med kabelhärvan m.m? Vad behöver man mer än de som står i annonsen för att fåt de att fungera med en 3.5L i min e30? Besiktningen vet jag att de mest troligt inte går... Hade vart riktigt kul att prova till sommaren! | |
|
står inget om härva, du får nog höra av dig till annonsören. annars så ska 3.5:an vara riktigt nice i E30. mycket vrid, men den lär bli framtung, riktigt klump till motor. |
|
|
Avgas och kylare (original E30 räcker ej till). Kabelhärvan måste moddas eller så gör man en adapter mellan härvan och bilen. Inte avancerat, men ändå. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.