|
|
|
|---|---|
|
Någon som har provar detta? Lite väl dyrt att köpa dem för 500:- om man kan köpa färgen för 50:-. Bilder på det hemma gjorda lackningen hade varit trevligt. | |
|
Det är väl ganska svårt att misslyckas. Nu vet jag ju inte vilken modell det gäller. Grundlacka medplastprimer om det är plastnjurar, och lacka över med mattsvart spray. Så gjorde jag på min gamla E28 och det höll finemang! ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Tjenare. För att det ska bli bra och sitta kvar, så måste kromet bort. Själv så blästrade jag mina njurar och sedan lämnade jag in dem för lack. Bara blästringen tog en evighet, och kan du hitta svarta njurar för 500 kr, så tycker jag att du ska slå till. Förresten, vart hittar du svarta njurar för 500 kr? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Länk där hittar du lite bmw prylar och jag tror jag såg några njurar kring 500 lappen.. håll till godo.. =) |
|
|
Cazper: Har varit på deras sida, och det som jag tror du menar, är "njurskydd". Dvs svarta plastöverdrag som man limmar på de befintliga njurarna. Ganska snygg, men inte samma sak som "äkta" njurar. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Det var sådana "njurskydd" jag syftade på, men eftersom man kan fixa till det med lite färg är 500:- lite väl mycket. Med tanke på att njurskydden växer en del utåt så kan det inte bli så snyggt? Hur tar man bort dem på enklast sätt? så man slipper ha på dem när man gör det. |
|
E30poppe |
Strunta i å lacka njurarna... De förstör bara... De ända man tänker på när man ser en BMW me lackade njurar e... Att de e en sönder raggad häck... Ja så är de minnsann... BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
dom kostar inte 500:- !!! Länk 346:- ! |
|
|
det kommer bli lite mer en 500:- eftersom frakten tillkommer :/ Länk Har en 318 -95, de för 346:- är till e30 :) /Niklas |
|
| aha fan ! klickade bara på länken som Cazper hade skrivit trode du ägde en E30 också damn... <=) | |
|
visste inte att det bara var såna man klistrade fast.. fan så skabbigt.. =) men rolig sida att titta på iaf.. dom har ju lite grejer som man skulle kunna inhandla.. men ajg vet inte.. en del grejer tycker jag är lite väl dyrt.. går nog hitta billigare.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.