|
|
|
|---|---|
|
Detta tar priset. Jag har försökt att få min sambo att intressera sig för åtminstone de mest grundläggande funktionerna i bilen. Hon trodde ratten till iDRiven var ett tanklock. Ser i och för sig ut som ett påfyllningslock, men ändå. Vad gör man? "Ska man ha nåt gjort får man göra det själv" | |
|
bara hoppas att du inte en dag öppnar dörren och känner diesellukten inne i förarsätet .-) /Anders |
|
|
Ja dessa kvinnor ;)...min fd. sambo disponerade min bil några dagar då jag var på kurs, en Opel Rekord 2.0, oljetryckslampan tändes och hon fortsatte glatt sin färd ungefär 10-kilometer innan motorn gav upp. Hennes förklaring...Jahaaa, jag trodde den varnade för låg spolarvätskenivå. Detta är många år sen, och torde väl vara preskriberat vid detta laget, och om någon undrar så var detta inte anledning till att hon idag är "fd" sambo ;)...får väl se mig själv som medskyldig eftersom jag "glömt" att fylla på olja, vilket man fick göra ofta på den bilen. Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Det är oftast min sambo som vill att vi skall byta bil Men det är inte svårt att övertyga mig ;-) Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.