|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken låter, hur många kan det finnas? har aldrig sätt någon själv men skulle vara intressant o veta, fanns den som option eller bara individual? Klart läckraste färgen bmw gjort enlingt mig! | |
| Jag har. Men jag har en hel bil inte en halva :) | |
|
Estorilblau var en populär standardfärg till M3 3,2 medan det till M3 E46 var enbart Individual. Jag känner till 3st sv-sålda M3 E46 i landet; 1st Coupé-2003 (facelift) 2st Cabrio-2003 (icke facelift) Den ena av cabbarna totalskrotades i Norra Skåne förra året, tyvärr avled även de båda personerna ombord obehagligt nog såg jag den bara någon vecka innan. De ena av dem såg jag som ny när den bodde i Stocksund, ägaren bytte från de originalmonterade 19" till 18". Men den var trots det den allra vackraste/läckraste E46 M3 jag sett. Original hardtop hade den med. Den andra var till salu i Västerås när den var ca 2år gammal (det är den som är skrot) och sparade bilderna Länk Länk Det bör nog finnas en del speciellt högerstyrda men det är klart lättare att hitta en Imolarot 2 medan det väl är ungefär lika lätt som att hitta en Alpinweiss III här i Europa (bortser från möjliga USA-importerade sådana) alltså väldigt svårt. Mvh Stephan |
|
|
Var det inte en m3cab e46 estorilblå som var med om en dödskrash för inte så länge sedan? Enda som jag kommer på iallafall och den är ju skrot nu. |
|
|
Jag känner bara till 1, men ägaren körde ihjäl sig i den bilen i somras så den finns ej mer. Länk R.I.P |
|
|
Läste om den kraschen, tragiskt! Stephan735i: Riktigt läckra bilder det där! Men då finns det iallafall en kvar, ingen här på forumet som vet var den kan vara? Nån lycklig sitter ju allafall på den =) kanske finns en del tysk import med? |
|
|
Känner Max som ägde coupén under längre tid. Han sålde den i somras för 290.000:- med 3600mil på mätarn. BMW CS #07491 |
|
|
Jag har några bilder på den Sv-sålda coupen. Var nära på att köpa den, det enda som gjorde att jag avstod från köpet var inredningen i den tyvärr. M The Most Powerful Letter In The World |
|
|
Jag äger en coupe från 2004. Vet inte hur många det ska ha tillverkats totalt och funnits i Sverige men enligt tråden 2 coupe och 2 cabbar. En coupe kraschad:( Tråkigt. Om ni vet att cupen som kraschade hade ljusgrå skininredning med SMG så har jag sätt den med. Då finns det endast en coupe kvar? |
|
| MGS...va har du för färg på inredningen?några bilder.. | |
| För få! Otroligt snygg färg. | |
|
MGS: Kolla din PM inkorg! Mvh Daniel |
|
|
Jag mindes fel ser jag på mina bilder av Coupén det är 04an jag tänkte på. Så det jag känner till är en Coupé-04 och en Cabrio-03A kvar på vägarna, letade lite runt den kraschade cabben och hittade en Tysk Cabrio men har inte jobbat vidare med det. Om man är riktigt intresserad kan man kolla chassinumren för att se hur många som byggts. M5bröderna i Värmland har gjort det på M5 E39, M5 E34, M3 E36, M5 E60 och jag har gjort det på alla 540i/6, 545i/6, 550i/6 + några till så det är inte omöjligt även om det är några stycken. Mvh Stephan |
|
|
Det är svart skin. Finns några bilder på: Länk Fan det snöade idag:( |
|
| Mkt läcker MGS....! | |
|
Aa de gjorde ju de...men de lär försvinna ikväll eller imorgon..här iallafall.. 1 april kommer de bli kanonväder för påställning:) |
|
|
OFF TOPIC MGS: Den är riktigt snygg! Har faktiskt kört just din bil när den var till salu på Paulssons Bil. Den är tom. den första M3 E46 jag kört :). Jag letade efter en SMG men ville ändå ge den manuella lådan en chans mest för att ha något att jämföra med. Jag hade planerat in provkörning med säljaren och bilen hade precis kommit från rekond, tyvärr öppnade himlen sig fullständigt precis då så jag sa till säljaren att jag tänker inte ta ut den i detta vädret, jag kommer tillbaka im. om det är fint väder! Han bara tittade på mig lite konstigt och sa - ok... :). Dagen efter så tog jag ut den på en lång runda, försäljaren blev nog lite svettig för jag var iväg ganska länge och kom tillbaka precis när de stängde. Vilken upplevelse... den första M3-turen... hmmmm. Kul att den fick stanna i Hbg, ses på stan i vår! Mvh jimmy |
|
|
Jimmyboy: Ja det kommer vi antagligen att göra. Hoppas bara våren konner snart. |
|
| 9-10+ grader i Kristianstad i idag..Våren är på ingång ! ! ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.