|
|
|
|---|---|
|
Dörrbelysningen på utsidan model E-65 2001'-2005' 745i Är det standard eller extra utrustning,..?? Tacksam för svar,.. | |
|
Det borde vara standard på alla bilar, men tror att det ingick i Komfortpaket som de flesta 7-ser levereras med. Har i vart fall varit installerat på alla mina E38-E65 som jag inte specat själv. Dörrbelysningen är ypperlig att belysa marken intill så man ser vattenpölar och andra olägenheter. |
|
|
Jag blev förvånad vilket bemötande jag fick på Paulssonsbil Bmw helsingborg och Ängelholm,. Frågade om jag fick hjälp med att få reda på de här med Belysningen på E-65 Dörrhantagen,. Men Nä,. Nä,.. det visste inte dom, Har inga uppgifter eller data om den gammla modellen bara Nya,. Fan vad Tråkigt när man ringer till proffsen och får ett sådant bemötande,. Vem Tror jag kommer att handla mina dellar och utföra servicarna där i fortsättningen,. Men i min Familj har vi bara 3-Bmw bilar,.. Men på Förenadebil Bmw Malmö så sa dom att det är de Datan fins till och att man har alla uppgifter om alla Bmw modellerna och Tilbehören som bmw tilverkat,. efter ca; 7-8 min som det tog dom att se i datan så fick jag svar Blir dom man kommer att ha göra med i fortsättningen,.När det gäller delar servic och när det skall hndlas Bmw bilar igen,. Fasst än det är ca; 70/km dit, Dörr Belysningen Fins på alla 745i E-65 som är svensksålda,. |
|
| Har man en exempelbil (regnr eller chassinummer) så går det att se på utrustningslistan vad som är "serieutrustning" och inte. Det kan både du, jag och BMW-verkstaden ta fram relativt enkelt, sjukt att första verkstaden inte lyckades klura ut det själva :P | |
| Jag tar tillbaks det där, kollade på några slumpmässiga 735or och det finns varken med som serieutrustning eller extrautrustning... Det är helt enkelt en del av bilen, och inte någon form av utrustning :) | |
| 745or ska det såklart stå, när fasen ska det här stället få en redigeringsfunktion som 99,995% av alla andra forum har? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.