|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Gee |
Jag har ev. en Mk4 över också, säljer en helt komplett navigation till E46 med retrofit kablage och allt. Mk4 blir kanske såld i veckan dock men hör av dig om du är intresserad |
|
Ojojoj var på verkstaden idag och klämde lite på dom nya däcken... försökte även tidigare lägga min "vår genomgång" av bilen som är bokad till måndag nästa vecka, nu jävlar rycker det i bilkörar nerven :) Men på söndag då smäller det... eller nja, köra bilen 1 mil till verkstad :P Besiktning tisdag, sen är det SOOOOOOOOOOOOOOOOMMAR! :D |
|
|
Gee, jag är nog på god väg att fixa min mk4, men skulle det va så att jag behöver en ny så hör jag av mig :) Suget efter att köra är stort!! Vi är nära nu !! :) |
|
| Snö på marken, snö i luften - f*ck... | |
|
Igår började dom soppa gatorna i Jönköping så nu närmar det sig. Lackförsegling i påsk sen blir det köra av |
|
|
Det är rätt skönt o bo i skåne ;) våren är typ alltid här tidigast;) 2 dagar kvar, sen är det dags :) Måste bara säga att FAN, va skönt det ska bli o slippa vinterbruxisen, en mitsubishi lancer -1993 ( för snål och för mkt utgifter i vintras för o köra nått annat ) Jag har frusit i den, skämts i den, och den har nästan trillat ihop..... Den har faktiskt gått sönder så jag har vatt ståendes några gånger!!! Känns som man får sitt riktiga liv tillbaka om 2 dagar :) |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
1 april. Längtar som fan. |
| Ställde på M5an i måndags.. MMmmmm | |
|
Kunde inte hålla mig mer heller igår tog jag en liten sväng i solen! =) hoppas det håller i sig! |
|
| Även jag ställde på M3an i Fredags | |
| Nu tar jag ut min också :) Klarar inte av att hålla mig längre.. | |
|
nästa sön är det min tur oxå...de sista dagarna går i snigelns tecken..seegt... inhandlade 4 nya sulor igår..ska monteras 3 april,bes 5 april |
|
| Bianca: vad blev det för däck? | |
| Toyo Proxes T1 Sport | |
| 6mil avklarade, kändes som dagen då jag hämtade bilen :D UNDERBART helt enkelt... | |
| Kunde inte hålla mig längre, idag ställdes den på! Blev som barn på nytt! | |
| Prognosen visar -4gr på söndag... Så där sprack min plan för 1 april :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.