|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| dock ingen M-bil men jag kunde inte hålla mig längre, ställde på och försäkrade igår, vilken glädje! :) | |
| Slängde på sommardäcken idag. Nice! | |
| philipbr. Du hade inte den tråkigaste bilen direkt! | |
| catch_me: hehe tack.. Nee det är faktiskt den bil som har skänkt mig mest glädje utan tvekan! Sjuk maskin.. | |
|
Det kan jag tänka mig.Härliga bilar de hoppas du får njuta sommaren med den mvh |
|
| Vilken underbar dag man vaknar upp till i Helsingborg idag. Tror jag kommer få det väldigt svårt att låta bli påställning och en premiärtur i stan idag. :-D | |
| Idag blir det en tur, helt klart! Vaxholm-Gustavsberg, nåt sånt tror jag. Och avsluta med en biltvätt. Perfekt söndag :) | |
| Kör! Ställ på! :) | |
| Härligt att se idag har dom sopat klart gatorna på min kvarter!Wannabedivers hur ser det ut hos dig? | |
| Inte hänt nått i mina kvarter:( | |
| Var sjutton bor ni? Här i Stockholm verkar de inte ens börjat fundera på sopning... M3an får snällt vänta i garaget, även om jag hör han tjuvstarta ibland :) | |
| Jag bor i järfälla, även jag tjuvstartar spec nu när jag har monterat min nya avgassystem kan inte bara låta bli | |
| Bor också i Järfälla.. Dock tar dom mina kvarter sist i hela kommunen. Känns iallafall så:( | |
| Jag bor i Nacka mer specifikt och här säger kommunen slutet av april... wtf! | |
| Idag startades M5an upp efter vintervilan! Nu kliar det i fingrarna ordentligt:) | |
|
Idag har jag kört premiärturen för i år :) blev en runda på ganska exakt 1,5 kilometer, va tvungen o köra o tvätta bilen, som jag för övrigt har polerat nu ikväll!!! :) imorgon ska bilens insida rekondas, med bland annat bmws lädervård , sen är bilen fräsch;) Besiktning på fredag!! Kanske kan passa på att fråga om någon har en Navi enhet MK4 liggandes? Kanske nöjer mig med en MK3? *kul att vara tillbaka* // P |
|
| Vet en som har en mk4 till salu | |
| ställer på 1 april o har bes 5 april....dessa sista dagar går i snigelns tecken,tycker jag... | |
|
MK4 ska du ha. För 2-3 veckor sedan fick jag en förfrågan,ifall jag visste nån som ville köpa en MK4.. kan höra me honom igen ,ifall du vill det.. hör av dig till mig..sebbe76@msn.com En MK3a skulle jag inte ta emot ,även om jag fick den gratis.. |
|
|
Bianca!! jag har redan mailat dig ;) Det va det andra jag gjorde efter att jag gick in på autopower :) ja tiden går sjukt sakta nu, fan va månaderna rullade förbi, och nu räknar jag nästan timmar för fasen :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.