|
|
|
|---|---|
|
Jag är sugen på en leksaks bil att ha till våren/sommaren och har hittat en bra objekt (enligt annonsen) Men när jag söker på bilen så står det att det är en 88:a och bilen är en 98:a Det är en Z3 så det finns ingen z3 som är tillverkad -88 vad jag vet. Så antagligen en miss vid inregistrering eller i papprerna från Tyskland. Hur ser försäkringen på det ifall man äger bilen och är med om en olycka? Bilvärderings listor etc. Bör man akta sig för den bilen pga detta? Tacksam för hjälp! | |
| Är väl bara att be om en rättelse hos Bilprovningen (Antar att den är Svenskregad) | |
| Den är ju tillverkad Maj -98 så det torde ju bara vara en miss vid regbes. | |
| jasså? ok då får jag kika lite närmare på den bilen iallafall då. BTW hur visste du bilken bil det var? :D | |
| =) Va ju inte så svår att hitta på Blocket.. | |
| Jaha just ja :D | |
| Låt den stå kvar som 88 så blir den skattefri o besiktning vartannat år om 6 år! | |
|
Hallo 3MW! Om du är intresseard av en "leksaksbil" kommer min Z3:a att läggas ut i slutet av mars. Det är en svensksåld lågmilare 2.8 -00. Om intresse finns kan den säljas tidigare. mvh/ Rolf |
|
|
Zatre: låter väldigt intressant! Skicka gärna info till Blend@hotmail.se Så fort du kan då jag ska kolla på den första imorgon. Ca pris, skick, miltal samt vad som är gjort med den. Ev bilder skulle oxå vara bra :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.