|
|
|
|---|---|
|
Hej har min bil på blocket och har blivit erbjuden byte med 2 olika e46 325 touring. Vill ha lite tankar och åsikter på vilken ni valt. Bil 1 tidig 03 (uttagen 02) ca 10000 mil. Enda utrustningen är komfort-paketet. Bil 2 02 ca 17000 mil men skinn elstol etc, ( fullsmetad enligt ägaren) Bil 2 känns ju roligare men 7000 mil, d gör ju lite skillnad i värde , iaf hos firmor. Vilken hade ni valt? IP: ...[8.8.152] | |
| bil 1 | |
|
Bil2. Du kommer tröttna direkt på den andra. ------- //Lövet |
|
| Prisskillnad? | |
Karl-Hilding |
Oberoende stolar så tröttnar man rätt snabbt på en touring. haha.. Men hade det varit en milskillnad på 3-4.000 så ok, men 7.000 är för mycket!! |
|
Spontant tycker att du ska vänta på fler alternativ. En bra utrustad bil är mycket trevligare att köra. Speciellt om du har tänkt att behålla den ett tag. Men vi har aldeles för lite info om bilarna för att egentligen uttala oss. Man måste ju kolla på skick osv också.. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Men om båda är i någorlunda likvärdigt skick, så skulle jag lätt ta bil 2. ------- Min bil suger inte... |
|
| Skick verkar vara likvärdigt. Blir mäst en mellanbil, då jag väntar på ny firmabil. | |
| Vad innebär fullsmetad? M-sport t.ex? Jag hade tagit den trevligast utrustade bilen om båda är i fint skick. | |
|
Om det är en mellanbil hade jag valt den som är lättast att sälja och ger mest flis. MVH Robert |
|
| & vilken av bilarna är det då Robert? | |
|
GE, jag gissar på den lågmilade. MVH Robert |
|
|
Man ska aldrig ta något byte. Fråga dig frågan varför dom vill byta bort dom...? Varför dom inte lyckas sälja dom...? Eller om dom inte har dom på annons... varför...? Oftast skit när det handlar om bytes förslag. Kolla noga och akta dig. Kan bli dyr affär eller väldigt tråkig affär. Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
| va är de för bil du ska byta? pris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.