|
|
|
|---|---|
| Snart är det dags att plocka fram sommarbilen ur garaget. Alla som har en fin bil och har haft vett nog att hålla den borta från salt och slitande modsträngar som underedsbehandlar bilen ända upp till pedalerna. Vilken bil är det som kommer fram? Själv ska jag ta ut min 540 snart. "Hoppas jag" Vad ska ni göra? | |
| Blir 540in för min del med =). Dock så skall den säljas pga husplaner och för många bilar | |
| Ni har det bra i södra sverige, jag har bra nog länge kvar... :/ Min Alpina B3 kommer fram när gruset sopats bort i alla fall :) | |
|
va är det redan vår,gosch jag som inte börjat med 1502an än:) Nä minst 2mån kvar innan 1502,2002,264an får se solen. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
... själv har jag en 25 år gammal Alfa som snart ska ut på vägarna igen. Frestande att ta en sväng de sista dagarna med 7-8 grader och en del solsken! ---- BMW CS #6212 |
|
| för min blir min fina 540 e39 ska rulla ut men först måste fixa däck. | |
|
Snart så, inte än.... =) - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
Om en månad ungefär ska min 540 ut :) Högst upp på önskelistan: E34 Alpina B10 Biturbo, M5 E39, M5 E34, 850CSI, M5 E60 Touring! |
|
| 540 n skall snart ut,bara damma av och ner till besiktningen ,brukar inte vara några problem.Inte en rostfläck på denna kärra och aldrig vinterkörd heller. | |
|
Väntar tills den 25-e Mars (För tidigt än) =) - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
Sådär,nu är den besiktigad u a och fick en klapp på axeln av besiktningsmannen:) Bara ut och köra! |
|
|
Härligt att höra :) Min är bara avställd och rullar Juni ut sedan är det dags för besiktning. Högst upp på önskelistan: E34 Alpina B10 Biturbo, M5 E39, M5 E34, 850CSI, M5 E60 Touring! |
|
|
Snart åker frugans 323CiA-97 ut för besiktning. Har fixats lite under vintern bl.a svart skinninredning, ny framskärm, omlackerad front + en massa mer..... Byte av 2 däck oxå innan SBP. För övrigt en helt underbar kärra som bara går o går.... Micke |
|
|
M5an är ute på vägarna redan, när det är torrt och soligt. Kunde inte hålla mig :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.