|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var eller om det finns torrents med BMWs navigator CD så man kan ladda ner och bränna ut? Hittar mängder i DVD format :/ Mvh | |
|
Löste det så self bumpar med svar för framtida spekulanter inom ämnet. Step by step Tid: ca 15min Svårighetsgrad: 1/5 Program som behövs: uTorrent (eller annat download program), WinRar och ImgBurn Länk Länk Länk 1: ladda ner följande torrent Länk 2: Packa upp WinRAR/RAR filen: Scandinavië 2008-1.part01 3: Starta ImgBurn och välj: Write image file disc - Source - skandinavien (skivavbildningsfil) - Burn. (Kan komma anvisningar om att trycka in skivan igen när programmet spottar ut den om det händer) 4: Klart, nu ska det bara vara att stoppa i skivan i din CD gps läsare mk1-mk3. Tip: ImgBurn kan "klaga" lite om något ang CUEfil när du väljer filen du skall bränna. Bara trycka förbi och fortsätta. Funkade kanon på första försöket för mig :) Lycka till! |
|
|
Grattis! Du har just förklarat hur vi hämtar hem en fyra år gammal NAV-CD ;-) |
|
| Bättre än ingen alls iaf... och det bör väl inte vara så svårt att hitta en nyare version. | |
|
Nu hade jag ingen skiva i min bil. ville mest se om systemet funkade och hade ingen vidare lust att lägga 800spänn på en sådan skiva. Kör med gps i mobilen med Google maps om jag behöver för bilens är mer eller mindre väderlöst ^^ Så jag tänkte bara på andra som kanske är i likande sits... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.