|
|
|
|---|---|
|
Kvalitet ? bra eller dålig. Har försökt hitta strålkastare i bra skick på begmarknaden , så nu står nya på inköpslistan . | |
| Hade depo på min e39a funkade alla tiders ! | |
| Funkar gör dom säkert , men hur är kvaliteten ? Ljusbild ? mm mm | |
| Jag hade inga problem med något men när jag skulle installera ccfl ringar var de sket svårt och köpa bulb går ej häller | |
| när det gäller e46 så har depo-varianten instansat DEPO väldigt synligt = inget för originalfanatikern (mig) | |
|
När det gäller E36 och DEPO så fungerar det kanon. Både ljusbildsmässigt och synligt på bilen. Stora fördelen med DEPO är att mellanglasen är tillv i glas istället för plast som bla Bosch som gulnar och/eller blir brända i centrum på glasen. Nackdelen är som nämnts tidigare att de är lite spröda i den svarta plasten vilket gör att de små tungorna lätt går av när man te x skall montera i Angeleyes osv. Är man medveten om det är det inga större problem med dom. /Scnitzermann |
|
|
Om man läser div forum över Atlanten , så verkar det vara samma kvalite på båda , får vara försiktig vid montering . Då är det bara att skissa på konverteringen till Compaktens kablar . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.