|
|
|
|---|---|
| Går det att (automatiskt) fälla in ytterspeglarna vid låsning av bilen. Detta fanns som en inställning i min V70, så jag räknade kallt med att det skulle finnas på BMWn också. Dock hittar jag ingen sådan inställning. | |
|
Modell? till din 550 eller? |
|
| Hoppsan, japp till F10 | |
| Det beror på om du har option S0430, automatiskt avbländbara inner-och ytterspeglar... | |
| Det har jag, heter iof S430A i min lista. Kan fälla in speglarna med knapp, det är inga problem, men vill att de skall in med automatik vid låsning. | |
| Låter som en inställning i Idrive!? | |
| Är det inte bara att hålla in låsknappen en liten stund? Men automatiskt utan att behöva göra det vette fasen. | |
| Har inte testat det, det skulle räcka. Blir nog till att ta kaffepaus på parkeringen om en liten stund. | |
| Funkade perfekt. Tack för hjälpen! | |
|
Funkar det på E 61 också ?? Kan iofs testa senare Ha deT |
|
| thom: borde det göra, funkar likadant på E91 iaf. | |
|
Jo det funkade konstigt att man inte kan läsa sig till det i handboken Ha deT |
|
| Fast på E6X måste funktionen aktiveras av BMW (eller en som kan koda) innan det fungerar. Det är inte "default" att de fäller in genom att hålla ner låsknappen. | |
| funkat det med e39 också | |
|
Hej hopp. Ja, det vore intressant att få veta om det funkar på E39 också. Jag har avbländbara inne-ytterspeglar samt en knapp vid fönsterhissarna där jag kan styra in resp. ut-fällning av speglarna. Men det vore perfekt om det gick att få speglarna att automatisk fälla in när man låser och fälla ut när man låser upp. Går det tro ???? Mvh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
På min E39 gick det inte men det går kanake att programera hos Bmw eller annan som har dator för det Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.