|
|
|
|---|---|
|
Tjena till våren tänkte jag lacka bilen under list dv s front, sidor,upp en sväng på bakluckan, kofångare bak! Jag har en e39 02! Någon som har erfarenheter av detta? Pris? Vad är rimligt? Kommer man se skillnader gentemot resterande lack? | |
| Jag åtgärdade rost på min i höstas och lackade då om vänsterdörren under listen samt några andra delar. Lät en firma göra jobbet och i samband med rostskyddsbehandling ett par veckor efter lackeringen polerades hela bilen. Mycket nöjd med resultatet och övergångarna mellan gammal och ny lack märks inte. Före poleringen var det ganska stor skillnad i lystern. | |
| Jag lackade om huv och främre stötfångare förförra sommaren och främre stötfångare igen förra sommarn (jävla rådjur), och jag ser ingen somhelst skillnad. Det beror nog lite på vilken kulör man har och hur välvårdad lacken är i övrigt men en duktig lackerare ska kunna få till det utan nyansskillnader. | |
| Tack för svar! Ska ge mig in till några olika firmor o ta lite offerter! Tror att det kommer bli bra! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.