|
|
|
|---|---|
| Jag undrar hur stor skillmaden egentligen. Har läst om att med så blir det bättre vrid i botten o längre soppa förbrukning. Men är något man verkligen märker annars? Är det verkligen så stor skillnad kör mässigt. | |
| Tyckte då när jag hade min första 325 e36 med vanos att den var tråkigare att varva ur! Utan vanos fick man mer ketchup effekt har jag för mig. Men då ska tilläggas att man var 19 år och kepsen bakofram:) Hade tyckt annorlunda idag | |
|
tycker de är som natt och dag mellan motorerna om de inte vare nå allvarligt fel på de ja provkört. visst är icke vanosen rolig men inte mycket att lägga framför granen under 3-4tusen rpm då den känns som en trött 4cyl i mitt tycke.. BMW ownz |
|
| Men saken är behöver ju inte vara någon raket eller så,vill bara ha en rolig bil o köra...har redan en turbo bil i garaget som ger tillräckligt med turbo effekt dvs inget inget aaaaaallt hehe | |
|
Hej! Har haft en 2.5L utan vanos. Är skapligt trött på låga varv men som nån skrev, Så kommer det som lite ketschup effekt efter 4000rpm. Hade den när jag precis fått körkort och då gick den bra. Skulle jag köra en sån idag vet i fan. Men helt klart roligare bil än tex Volvo 740 som är kopiöst populär i mina hem trakter. En 325 går ju att drifta och leka med om man vill utan någon särskilld våldtäkt av kopplingen. Sen finns ju även billiga alternativ till trimning av 2.5 liters motorn. Öppet filter och 328 insug. Det ska ju ge endel bevisligen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.