|
|
|
|---|---|
|
Går i tankar om en E60, hur ligger denna tycker ni? Länk! | |
|
Ganska dyr, jämför bl.a. Länk Länk Länk Länk en sedan skall vara billigare än en kombi tycker jag, mer efterfrågan på touring. Så priset borde nog vara kring 150k då det inte är en facelift. Mvh Ubbe |
|
|
Tycker den är dyr och riktigt dåligt utrustad. egistreringsnummer: XUT583 Fabrikat: BMW 530I SEDAN Färg: MBLÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2006 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBANE71070CF81025 Typgodkännandenummer: e1*2001/116*0230*07 Typgodkännandedatum: 2005-11-24 Senaste EU-regbevis del 1: 2011-12-19 Senaste EU-regbevis del 2: 2011-12-19 Handelsbeteckning: Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: INTERPERIAL FUNDING AB Adress: PINNHARVSGATAN 6 B Postnr: 431 47 Förvärvsdatum: 2011-12-16 Ort: MÖLNDAL Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: IF Försäkringsdatum: 2011-12-16 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2012-01-11) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 4 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2006-04 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 2006-06-01 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S2NPA M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA BMW LM Fälg M dubbeleker 135 S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning P337A M SPORTS PACKAGE M Sportpaket S339A SATIN CHROME Shadow-Line S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S442A CUPHOLDER Burkhållare S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4M3A INTERIOR TRIM.FINI. ALU. CUBE PURE Interiörlister Alu Cube Pure S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S540A CRUISE CONTROL Hastighetsreglering S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S704A M SPORT SUSPENSION M sportchassi S710A M LEATHER STEERING WHEEL M läderratt S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M aerodynamik-paket S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Extra-Export tankning S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Korsvis manövrering utgår S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning svenska S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Halvljusautomatik-koppling S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Styrning COP S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Karossytsskydd Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska |
|
|
Första, tredje och fjärde bilen i FinnUbbes inlägg har inget äkta M-sportpaket utan endast eftermonterade fram- och bakstötfångare plus fälgar (på första bilen). De bör inte jämföras med en bil med originalmonterat M-sportpaket. /Masten |
|
|
Eftersom den är svensksåld behöver man inte kolla den :-)) Men jag tror bara att de varit ägd av en tjockis pga förarstolensskinnsidor ser ut som de gör Min importerade 13 000 mils bil har säten som inte är i närheten av att vara så fula Ha deT |
|
| Varför behöver man inte kolla en svensksåld? | |
|
Antar att det är humor, klart man skall syna en svensk-såld i sömmarna också. Det blir lite lättare (språket) eftersom bilen troligtvis bara har brukats i Sverige. Min erfarenhet av bakgrundskontroll har gett mig nya rövarhistorier kan jag säga. Jag var ute efter en 3-serie LCI runt jul och synade säkert ett 20-tal till synes fina svensk-sålda objekt men hittade tex en bil som varit exporterade till Polen och sen tillbaks till Sverige! Kan ha varit OK men där stannar jag... Det kan vara svårt att hitta en "drömbil" med rätt utrustning, brukad av en pedant, servad helt enligt plan, utan några som helst defekter till ett marknadsmässigt bra pris. Min erfarenhet av Premium Selection är enbart positiv, köpte en 330i i Tyskland och skick helt enligt beskrivning. // Fredrik |
|
|
Ursäkta OT... // Fredrik |
|
|
Lus lite ironi kanske så fort de är Svensksålda tror folk att de inte är skruvade här Såklart man skall kolla upp dem ofta kan man med ögon och känsla säga mycket om vem som haft bilen innan Ha deT |
|
| Tycker bilen ser riktigt bra ut, låga mil och som ni säger "äkta" M-paket. Visst, lite snålt utrustad... dock kanske priset är i högsta laget... | |
|
Ja, mtp på den snåla utrustningsnivån så skall den ner till ca 180-185' enligt min mening. Men är den i fint skick kan det vara värt en sväng förbi - en välskött bil är alltid en välskött bil... ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.