AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.957

cdväxlare fastnat e39

Visa användare
556
Henrikkarlsson90
530 IA Touring - 02
316 E21 - 76
Hej själv den där grejer man stoppar skivorna i har fastnat där nere trycker på knappen så låter det bara men inget händer, det hände efter jag kopplat ur själva växlaren för den funka innan som den skulle / Henrik
Min har också fastnat ett par gånger. Man får slå lite lätt på CD-växlarchassit några gånger tills det släpper. Det är mekanismen som kärvar...
Visa användare
556
Henrikkarlsson90
530 IA Touring - 02
316 E21 - 76
får prova det!
E4
82
E46r
BMW 523ia E39 - Alpinvit
Gjorde min också och till min stora besvikelse så var det en av kugghjulen (i plast) som gett med sig... typ inga kugg kvar, så den vill inte mata in skivor eller "eject" alls...
Exakt samma problem med min. Vad gör ni då, sliter ut den med våld för att få loss cd-skivorna och kastar den på tippen? Funderade på att göra av med min och köpa en AUX lösning istället så man kan koppla till en iPod som ligger i skuffen.
E4
82
E46r
BMW 523ia E39 - Alpinvit
Öppnade upp min CD-växlare... när locket och allt var av så tryckte jag på "eject" och den började "ticka" som vanligt... men om man trycker kuggarna mot varandra typ så kan dom "dra runt" eller vad man ska säga och DÅ hoppar den ut så man kan ta skivorna...

Jag skiter fullständigt i cd-växlaren nu, det blir aux för hela slanten!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.