AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.896

Cigg uttag säkring e38

PW
298
PW
E38 735ia-99

Hej!

Satte i ett nytt batteri i bilen. Efter det så slutade båda cigg uttagen att funka. Vet inte om batteri bytet har något samband. Men vart sitter säkringen för uttaget eller kan det vara något annat problem. Gäller en e38.

Mvh
Peter
ha
43
hasse29
MB AMG S63 -07
Bör väl vara en av dessa Länk
ha
43
hasse29
MB AMG S63 -07
Lite längre ner här kan du se en bild, vet dock inte vilken som är rätt Länk
PW
298
PW
E38 735ia-99

Hittar inte den säkringen, letat både fram och bak. Vad heter det på tyska?
PW
298
PW
E38 735ia-99

Ingen som vet? Jag var ut till BMW och fick en mekaniker att titta lite snabbt på säkringarna. Han såg ingen som var trasig. Samma mekaniker fylllde på hydral olja till bagageluckan dagen innan. Han hade kladdat ganska friskt därbak med illa luktande olja...=(...
PW
298
PW
E38 735ia-99

Ingen som vet? Jag var ut till BMW och fick en mekaniker att titta lite snabbt på säkringarna. Han såg ingen som var trasig. Samma mekaniker fylllde på hydral olja till bagageluckan dagen innan. Han hade kladdat ganska friskt därbak med illa luktande olja...=(...
PW
298
PW
E38 735ia-99

Det här börjar kännas konstigt. Jag testade att sätta i en läslampa i det bakre cigg uttaget det funkar men inte fram som det gjorde tidigare. Har två olika mobil laddare, har testa båda fram ingen kontakt. Bak så kommer det lite ström om man trycker den hårt in.

Vad kan det vara för fel?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.