|
|
|
|---|---|
|
Har en 325 93. Om jag vill få mer drag i den vad ska jag göra? Alltså så det verkligen märks+ca pris? Tack på förhand | |
|
Gör som Asken och häng dit en norsk kompressor - då får du 285 friska hingstar! Mer info kring detta, inkl. priset finns här Länk. Det är inte billigt, men det allra mesta som annars finns på marknaden ger just ingenting för pengarna. Fast om jag var du skulle jag nog byta till en M3 istället. Det blir betydligt billigare i längden. |
|
| Kanske lite väl dyrt Jag menar inte så stora modifieringar, mon jag menar inte heller sportluftfilter. | |
| Chip, extraktorgrenrör, sportavgas, det vanliga med andra ord... | |
| Hur är det att sätta på ett M3-grenrör? Är jag tvungen att byta hela vägen då? Har hört att detta ska hjälpa men hur mycket? | |
|
Det passar inte mot dina kattar, så du kan ju köpa kattar ifrån en M3 , och kattarna ifrån en M3 passar inte på din ljuddämpare............. Det ger mer vrid. Mvh Patrik |
|
|
Roffe: Tyvärr är det nog rätt dyrt att få märkbart bättre drag i 325:an, mer prisvärt är det säkerligen att sälja och köpa en 328:a eller M3 istället. www.malte-racing.com |
|
|
"Det vanliga" trimmet som t.ex [COD]soul säger kan bli dyrt, kanske lika mycket som hälften av kompressorn. Och jag kan tänka mig att draget blir 1/3 av vad kompressorn erbjuder? Ëller vad säger du sandgren, blir det stor skillnad? Mvh /Manray/ |
|
|
Med tanke på pengarna som går åt så är det inte värt det! Mvh Patrik |
|
| är det bättre att ha bara en kompressor än kompressor + sportav. , filter , chip , kammar ? hur mycket klarar 325:ans motor ? nån som vet ?! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.