|
|
|
|---|---|
|
Hej Autopower. Tänkte bara kolla vad panelen tycker, ligger jag i rätt pris? Något som bör läggas till/ändras på annonsen? Länk Vänligen, Eric | |
| Lite högt kanske med det miltalet och utan skinn enligt mig. Men jag tycker den verkar välskött så det är väl inte omöjligt att få så mycket för den ändå. | |
|
Var rädd för det.. Haft den ute sen i fredags, men har varit väldigt tyst. Vad tror du man kan sänka till, 27-28? 25? |
|
|
Jag håller med Noel, miltalet och utan bl.a. skinn så kanske du får vara nöjd om du får 20k. Testa med 27k alt. 19k om du har bråttom... Mvh Ubbe |
|
|
Priset är för högt. 19 som utgångspris med prutmån även om du ligger rätt i tid nu. En 14 år gammal bil med 28 000 mil på mätaren är svårsåld. Om du inte använder bilen så skulle jag slumpa bort den så fort som möjligt. Den kostar skatt och försäkring bara av att stå till salu. Allternativet är att själv köra helt slut på bilen. E |
|
Karl-Hilding |
Mycket bil för pengen med många nya delar. Ha is i magen och ny annons slutet mars om du inte får napp. Sänk priset skenbart till 26.500 och du får 24-25´ Gå inte på det där med 19´som sen skall prutas till 15´. |
|
Folk kollar bara på priset, ligger man lägst på t.ex blocket då får man den oftast såld ganska fort.. Dock menar jag inte att du ska ligga där med din bil, men tyvärr så spelar det nästan ingen roll vad som t.ex. är bytt för "Svensson" när det gäller beg bil köp i denna prisklass, utan det är i princip bara priset som lockar fram evtl köpare (om bilen iaf SER hyfsat bra ut och går att köra). Kanske trist, men så verkar det vara idag.. Mvh Janne. |
|
| Som sagt, du behöver gå ner i pris om det ska vara sannolikt att den blir såld inom överskådlig framtid. Har själv en E39 och visst är det lite tråkigt att de har gått ner i pris så mycket, men utsatt pris är nog väldigt svårt att få ut om du inte har tur. Många av dessa bilar köps av yngre köpare som vill ha lite motor, och då faller din bil bort. Därutöver är avsaknaden av skinn något som kan skrämma bort en del också. Runt 20k utgångspris är inte orimligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.