|
|
|
|---|---|
|
Hej. För många år sen typ10 år sen så sålde min bror sin skitsnygga gula e30 med evo vinge och m-tech2 packet. bilen hade Alpina B10 3.5 motor med den rätta lådan där 1an ligger där 2 är på vanliga lådor. Nu är det så att jag skulle vilja få tag i denna bil. iaf se hur den ser ut som nu och skicket osv. skulle vart kanon om någon skulle kunna hjälpt mig med det. bilen kom från västernorrland när min bror ägde den. men såldes upp över någon stans. hoppas på att någon här kanske har lite info. mvh johan | |
| Kan du få tag i regnr (gammal bild eller nått), så är det ju bara att dra iväg ett sms till 72503 (transportstyrelsen). Då får du se om den är vid liv, och vem som äger den. | |
| Eller här Länk om du inte vill betala för ett sms. :-) | |
| Enklast är att ringa transportstyrelsen och begära ut uppgifter på vilka bilar din bror ägt. mvh Stephan | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
esadh : Är bilen registrerad på en privatperson så får inte Transportstyrelsen uppge personens namn på dessa Internetsidor pga PUL. Däremot går det alldeles utmärkt att ringa eller faxa (som Stephan735i föreslår) och få fram fullständiga personuppgifter då dessa två tekniker inte är Internet och strider därmed inte mot PUL. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.