|
|
|
|---|---|
|
Hej. JAg måste kolla med er vad man ska betala för en 330i -07 sedan privat. Följande utr: - 10000mil - M-paket - Sportchassi - taklucka - Skinn, ej elstol - Automat - Lack svart solid - Swe såld - Vinterdäck 17" alu - Sommar däck 18" alu - Xenon Enligt KWD står beg priset priv mellan 145 900 - 156 900 Säljaren vill ha 179':- prutat och klart, vilket låter för högt. Vad är dem mod värda som är ganska bra skick. Stämmer KWD riktlinjerna? //Jimjam | |
|
Här har du en motsvarande hos handlare för 179, det torde vara en indikation på att det är ett för högt pris vid privataffär. Länk! |
|
| Jahaja, vid vidare kontroll visade det sig att den där hade manuell låda och moccastolar... Det gjorde ju jämförelsen lite svårare :P | |
|
Hur väl stämmer Kvd priserna? Motsvara det den gamla klassiska beg pris boken som alla bilfirmer använde tidigare? //Jimjam |
|
|
KVD skulle jag säga värderar lite lågt här. Jag fick 155' för min 325iAT, som visserligen var 1 år nyare, men hade gått 13500 mil och saknade M-sport. 145' finns inte en chans att hitta en vettig 330iM för. ------- //Lövet |
|
|
Det man måste tänka på när bilarna blir lite äldre är att skicket kan variera kraftigt så att jämföra bilar rakt av på blocket eller kvd kan vara svårt. Det beror ju också på vad man har för krav vill säga. Om man inte bryr sig om dörruppslag och massa stenskott som de billigaste ofta har är det ju enklare. /T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.