|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag köpte precis en 535d -06 uttagen i mars 2006 sv-såld och fullservad på BMW. På backspegeln på vänster sida har den blanksvarta lacken släppt och det ser väldigt tråkigt ut... är väl ca 5cm som släppt. Likaså börjar det lossna på andra backspegeln. Om man öppnar glasrutan på bakluckan så finns det 1 bubbla på ca 1cm man ser och en redan lagad skada vad jag kan se. Annars är bilen skitfin. Det är ju 12 års rostskyddsgaranti på bilen... är detta något som kan täckas av den? MVH Jocke | |
| Om det inte går på garantin, finns det någon här som fått ett lyckat resultat vid rep av skadan? | |
|
Bakluckan brukar de ta inom garantin även om det inte är genomrostning som garantivillkoren säger. Speglarna får de flesta avslag på. |
|
| Då har jag en följdfråga, finns det något man kan måla på speglarna som sitter, så man slipper göra om det nästa år igen? | |
|
Hej Du har köpt min bil:)) Vad vill du veta;)) Mina orginal sommardäck blev stulna för ett par veckor sen, därför fäljde de aldrig med, finns ett par på blocket för 8500 som är exakt identiska (kan såklart inte veta om det är mina däck..) Har ex servat mer än det står i serviceboken;) Mvh Dan |
|
| Hehe ja ibland är världen liten :) Får väl hoppas att den fungerat bra i din ägo och fortsätter med det! Vad fick du för bilen i inbyte sedan om man vågar fråga det? | |
|
Hej, Ja en jäkla bra bil, har haft ca 25 bilar, både porschar och annat kul, senast s4 hade jag innan 535:an och den är verkligen topp 3 av alla roliga bilar jag haft. Hoppas du inte blir ledsen när jag berättar att jag kört med diselkrafts box till denna. dock inte så länge, kanske 500mil. Det gör verkligen stoor skillnad, tyckte det funkade kanon, inga konstigheter och en jäkla skillnad, vilkeet vrid:)) Jag har det till salu för 1500 istället för 5600-nånting som jag gav i somras, kan hjälpa till med montering om du skulle va intresserad. Annars har jag servat med nya partikelfilter (ej på kvitto då jag ej gjorde på märkesverkstad) nytt bränslefilter, fyllde på liiite olja etc. Bytte klossar i somras så dom är fina också:) |
|
| Du kan väl ta min mail så kan vi prata vidare om boxen osv där Dan :) jocke83@glocalnet.net | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.