AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
631

konstiga grejer

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Lite halv offtopic men man slutar aldrig förvånas. Åkte med en polare för att fika. När vi kommer tillbaka så står vindrute torkarna i vädret på hans 330ci. Jaha undrar man ju då. Vad har hänt mer? Repad lack? Någon som sparkat in en dörr? Synar bilen lite snabbt upptäcker inget.

Har folk verkligen inget bättre för sig? Så jävla illa även om det inte är någon skada skedd (vad vi vet nu). Irriterande minst sagt.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Det har hänt mig med jag tror att det är p-lisorna som gör det om man parkerar ofta på samma ställe för att se om du har flyttat bilen sen sist hon var där....

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
aha det skulle kunna förklara endel :) Men borde inte dom kunna ha koll på regnret? Kanske är en varning..
Om en lapplisa skulle göra det på min bil medans jag ser det så skulle det bli livat...
Risken finns ju att dom kommer åt lacken med sina jättemagar där skärpet sitter ;)

Appropå lapplisor, undrar om dom måste kunna läsa och skriva för att få jobb... Mitt regnr slutar på 577 och på min senaste pbot (enda detta år(!) *skitstolt*) stod det 571...

#232 i E28 registret
Länk
Länk

Ti
2.587
Ticco
420i -14
Brukar göra så på en polares bil när han e på jobbet, jobbar på samma ställe.
Han har fortfarande inte fattat vem det är som djävlas med honnom.

Som sagt, det kan ju vara någon som din polare känner?

//Ticco

www.ticco.com
betriebsanleitung1
Trodde att de bara kollade ventilerna på hjulen.
Tror på Ticco's teori iom att jag också brukar göra så :-D *hehe*
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
He...He.. så brukar jag göra på polarnas bilar, det blir ju lite tanke verksamhet i järnan på de när de kommer till bilen och undrar vad det är som hänt. :-)
De
382
Dekker
323i -82 Projekt
316 -85
Har för mej du int behöver betala parkeringsböterna om det står fel reg. nummer, fel bilmärke etc.....
Dekker, det regnumret som dom hade skrivit tillhör en Mazda 626 i värmland...
Kommer inte att betala den.

#232 i E28 registret
Länk
Länk

Koppla en el kabel till torkar armen med lite tolv volt och tjo frässsss vilken suprice dom kommer att få..

Hehehe lite skoj bara men det vore kul..

Det finns bilar och det finns BMW.
Mvh Björn
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vet i fan han var tveksam till att han kände någon i dom kvarteren. Plus att känner man honom så vet man att rör man hans bil är det förenat med livsfara. Tex ska man se till att stänga / öppna dörren i dörrhandtagen så det inte bli fingeravtryck på lacken ;)

Skumt. Tråkigt att festa kommer hem vaknar precis och inser att det är förbannad städdag idag parkeringsförbud 9-12 där man står. Fast dom inte gör något 500 spänn i p-böter. Kul börja på helgen.
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Hejz

Brukar själv "hitta" en del roliga saker på bilen när jag prkerat på jobbet.....plastpås på avgasningssystemet, flyttade torkare, speglar, konstiga lappar...bizzart parkerade bilar med 0.001 mm till min förar dörr.....detta givetvis orsakta av mina goda arbetskamrater

Mvh / Wallace
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.