|
|
|
|---|---|
|
Jag har problem med fönsterhissarna fram i min 740. Men jag vill veta hur man får upp dörrsidorna för att komma åt dom? Behöver även byta dörrstoppen i förardörren. MJA | |
|
jag har en 750i -92 e32. hittade en del bra info. har: Länk. /Mattias |
|
|
Tack som fan! =D MJA |
|
|
Jag misstänker att du redan löst ditt problem, men länken visar hur du fixar framdörren för e E38: Länk |
|
|
Ännu bättre! =D Men jo jag har fått isär allt, nu håller jag på att försöka få IHOP allt! Haha, mindre fingrande måste jag erkänna att det är, särskilt när man aldrig gjort det förr. =) MJA |
|
|
Vajern till handtaget gick av i fredagskväll så just nu får jag hissa ner fönstret och öppna dörren från utsidan. Men på tisdag kväll ska jag ge mig i kast med att försöka byta den. Det blir spännande ;-) |
|
|
Mwahaha, jag satt och bråkade själv med den där jäklar vajjern när jag skulle ha dit handtaget (Den släppte från det och den där lilla metallringen som håller fast den där under var ett helvete att få dit och ville sen inte sitta kvar heller) Trodde seriöst jag skulle rycka av den xD Men jag fick ihop det! Till slut, ett tips är att skaffa nya plastclips till dörrsidan. Dom tenderar att torka ut. Två var trasiga för mig. Har en dörr kvar att fixa dock... MJA |
|
|
Jag har precis bytt vajern och det gick riktigt smidigt för att vara första gången :-) Men det tog mig en liten stund för att klura ut hur jag skulle göra efter jag fått av dörrsidan, vajern är dold både bakom airbag:en och isolering, dessutom är det löjligt tight inne i dörren, men plastclipset i den änden höll... Jag är nöjd med kvällens arbete :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.