|
|
|
|---|---|
|
Sitter ju o dregglar på annonser på Z4:or.. Kan inte bestämma mej för vilken färg den passar bäst i? Vad tycker ni? Blåmetallic Silvermet Svart metallic eller finns den i solid? Gråmet Rödmetallic Finns fler färger? Vilken är lättast att sälja den dan det är dax? Och man då såklart vill byta upp sej ;-) ! Årsmod 03-07 typ. //Anders | |
|
Här är en förteckning över tillgängliga standardkulörer till Z4 E85. Länk Observera att vissa kulörer endast fanns på vissa årsmodeller (urban green t.ex., tack och lov! Länk ) Mest lättsålda torde silver- och gråaktiga kulörer såsom titansilver Länk och sterlinggrå Länk vara. Lite småtråkiga dock... :) Montegoblå är en personlig favorit Länk och även ljusröd Länk . /Masten |
|
|
Härligt! Tackar för färgkartor!! Jag gillar en där Malidvblå och den sterlinggrå.. Svart är så jobbigt o hålla frächt.:-( Snyggt annars.. Urban green.. vem i h-e har beställt en bil i den färgen haha..!? //Anders |
|
|
Vi hade en Z4 2.5 i urban green när jag jobbade på BMW i Solna för ett gäng år sedan. Den stod i hallen vääääldigt länge :) Skulle tro att det är den enda i Sverige. /Masten |
|
|
Tillsammans med Urban Green är denna något av en favorit på den udda kanten: Länk I kategorin seriöst snygga färger på Z4 står Imolaröd tveklöst i topp hos mig. |
|
| Min favorit är sterlinggrau | |
| jag tycker att z4:an passar i många färger men skulle gärna vilja ha en z4 3.0 i maldives blå eller en z4m i sepang bronze | |
| Sterlingrå/svartvitt läder | |
| Minns en urban green som stod till salu lääääänge utan framgång. Tillslut erbjöd säljaren en omlack i valfri färg utan kostnad... Till slut såldes även den! | |
| Jag skulle faktiskt kunna tänka mig en Urban Green Z4 Coupe med svarta matta fälgar och mörkbrunt skinn. Jag TROR det skulle kunna se bra ut =) | |
|
Absolut snyggast långt före alla andra Estorilblau; Länk Dock är det väl rätt svårt att hitta en även om det är 5st i bilden. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.