AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
428

Vad kan man få för en 320I -92?

La
469
Larsa10
518i -81 E12
Om man skall ha fötterna på jorden, vad tror ni jag kan få.

320I -92
4d sedan
svart
12400 mil
Svensksåld
Fullständig dokumentation tex samtliga besiktningsprotokoll sedan den var ny
Taklucka
Centrallås
Nya sommardäck
V-däck
Nerlackad
CD-växlare
M-ratt
+en massa delar bytta, tex diff m.m.

Den är ju ganska snål utrustad men fräsh både in och utvändigt.

Vad tror ni?
Tacksam för svar.

mvh
Larsa

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

~60' kanske?

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Mvh
Anders S.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ca 50+ någon tusenlapp eller två min gissning. Den magiska Kliman saknas....

Asken
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Antar att det är den svarta på börsen? Den har han försökt sälja i flera månader nu, vet inte varför den är kvar ännu. Eftersom den bevisligen är svårsåld så kanske det finns en möjlighet till en del prutning.

Har för mig att det stod "nästan ingen rost" el nåt...kolla noga om det är lätt att åtgärda isof.
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Beamer, det stämmer att det är den som finns på börsen. Den lilla rost som finns är i bakre skärmkanterna och det är inte mycket har dock inte haft tid att fixa det ännu men det medför att om jag skulle jag skriva 100% rostfri så skulle jag ljuga, och det har jag ingen lust med. Förresten finns det någar -92:or som är helt rostfria?
Hursomhelst de indikationer jag fått här är mellan 50-60tusen och det var ju lite i lägsta laget. Men det är ju så att det finns ju "ganska" gott om e36:or så det är ju verkligen köparens marknad. Blir nog till att ha den kvar ett tag till.

Tack för inläggen

mvh
Larsa

be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Jag hade en 320 e36 -91 i fjol, sv-såld, fullservad, orginalskick dvs inget extra, den hade dock gått 19000 mil, fick 56000:- för den. Missförstod lite i tidigare inlägg, trodde du var köparen =)

Det kan vara så att 320 är lite mer svårsåld eftersom den är en modell mellan 318is & 325?? IS:en har samma prestanda men billigare att äga, 325:an går betydligt bättre osv.

Min -93:a är 100% rostfri och har ingen tendens på tillstymmelse till rost heller. Upptäckte att bakre skärmkanterna på e36 har en kant på insidan där det lätt fastnar en hel del smuts, känn med ett böjt finger efter insidan..man brukar nästan alltid hitta smuts..om man spolar ordentligt där varje gång man tvättar så slipper man problemen.

Om du inte har någon brådska att bli av med den så är det bara att vänta tills "rätt" köpare dyker upp.

Lycka till!
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Det är alltid bra att veta vad andra fått för sina. Jag får nog snällt vänta, har ju ingen brådska men man är ju sugen på något med lite mer pulver i.

mvh
Larsa

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.