|
|
|
|---|---|
| Länk bmw släpper en liten teaser film på performance paketet till f20.. den blir klart snyggare nu.. problemet blir väl priset | |
| Kanske är dom svarta stripesen som stör mig men jag tycker att m-paketet är betydligt smakfullare. | |
| tycker heller inte om stripsen | |
|
inte mycket till teaser? vill inte verka negativ, men med det utsuddade kjolpaketet är det enda som framgår av filmen att bilen har röda bromsok och kan ta sig runt en bana med en racerförare bakom ratten. och att en vattendroppe kan falla i slowmotion. oh shit, jag måste ha den! |
|
|
Här då Länk |
|
| ja i den länken ser man allt.. tycker det ser riktigt snyggt ut men förra generationen performance grejjer var snyggare .. | |
|
Tycker stripsen är hur fina som helst Jag får racing känsla av att se de Så enligt mig är det helt rätt gjort |
|
| Har sett en sådan här fullutrustad ett par gånger mellan Stockholm och Arlanda. 2-3 ggr precis vid Järva så kanske är det en demobil? Eller är det någons här? | |
| Usch ! Allt det där bjäfset förstör ju 1-seriens stilrena och tidlösa linjer. Halickvarning ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.