|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det var synd! Men jag inflikar gärna lite tankar om turer etc. om det är av intresse! Är ju trots allt här ifrån de Hallänska skogarna så har rätt bra koll på vilka vägar som är bra/fina och vilka som är genomrötna och allmänt elaka mot bilarna! Men vi lär nog ses inom en snar framtid igen M.A. om jag får igenom min vilja :) |
|
|
Styrelsen i CS West är alltid interesserad av input från medlemmarna och förslag på aktiviteter. Vi genomför några körningar varje säsong, och det är ju alltid kul att köra nya vägar. Gå gärna in på West hemsida, där finns kontaktuppgifter. |
|
|
Okej :) Är inte medlem, även om Alpina-H tjötar på mig att jag borde gå och bli det! Så får la få tummen ur och uppfylla den herrens ord! Men inputs lär jag komma med, i synnerhet kring Lygnernsvängen. |
|
|
Tusen tack till alla som kom på träffen! Det är ni som gör träffen lyckad varje år! Här är lite film från träffen: Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Riktigt rolig träff! När var det limmet körde? (de på videon) Var det innan träffen startade? Såg ut som om man missade något där, riktigt grym bil det där Mvh NK ps Hoppas att nästa år blir minst lika bra, börjar ju bli trångt på parkeringen nu ;) |
|
|
Tog och uppdaterade min fototråd på Oijoij med bilder från cruisingen med! Länk |
|
|
Nu har jag lagt upp alla mina bilder från träffen. Länk |
|
|
Snyggt M.A., bra bilder som vanligt ! "When i get high, i get high on speed" |
|
|
Hmm.. Min bil verkar inte vara med på en enda bild.. Kanske för dålig puts ;) Jaja,, jag tycker iaf om den :) Länk Trevlig träff, synd bara att det blev lite förvirrat vid cruisingen. ------- Min bil suger inte... |
|
| Blir det Schmiedmann träff våren 2013 ? Har bara googlat lite , och fick träff här om 2012 träffen . | |
|
Det blir en träff men inte i Kba... Utan på Mantorp tillsammans med Bimmers of Sweden... Finns en tråd om det i detta forumet... Mvh NK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.