|
|
|
|---|---|
| Nån som vet nåt ställe i Värmland som gör detta? Vad kostar det? | |
Crusty |
Räcker det inte bara med STP:s injection cleaner? eller vad den nu heter, den man häller i bensinen o när man kör så rengörs spidarna? |
| Prova Redline Fuel Injection Cleaner. Fungerar mkt bra. | |
| Var finns denna Redline och vad kostar det? | |
| Ska detta vara bättre än STPs?????? | |
|
Om jag inte missminner mig så är väl stp godkänt av bmw(enda,tror jag),och funkar utmärkt för mig. Ryckig gång kan även bero på otäta spridartätningar,iallafall på L-jetronic. Mvh Henrik |
|
| Jag vet flera som säger att Redline är bättre än STP. Jag har provat båda och båda har fungerat tillfredställande för mig. | |
|
Red Line Oils injectioncleaner finns att köpa hos bland annat: Autoexperten, Toyota-verkstäder och Bosch-bilelektronikverkstäder. Min erfarenhet är att Red-line Oils produkt fungerar bättre än STP:s. Annars kan du köra "snikvarianten": 0,5 liter vanlig lacknafta (det är huvudingrediensen i injectioncleaners), EN kapsyl tvåtaktsolja och sedan full tank med 98 oktan. Funkar mycket bra! (Fungerade bättre än injectioncleaners på min fars Toyota - ryckningarna försvann med denna behandling vilket de inte hade gjort vid tidigare försök med cleaners.) Mvh |
|
|
Slick 50 fuel system Treatment 400ml.. är bäst men dyrast... |
|
|
Lite Diesel i tanken funkar också bra =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.