AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.243

M6 F12 & F13 officiella!

Sida 1 av 2
Länk mumma säger jag bara
hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Länk

be
182
beyma
BMW M3-03 343++ Halta kameler (Såld)
Mumms för cupe´n.
caben gav mig galna kräksjukan...

Men jag är den typen som föerdrar tak över huvudet oavsätt bilmodell.
be
182
beyma
BMW M3-03 343++ Halta kameler (Såld)
Edit: Mums :)

Ja varför finns ingen edit funktion??
den är sjukt fin .. tror dock att den kommer bli riktigt dyr och dessutom lite tung.. en m6 csl hade varit en riktig drömbil och nåt man kan ha hela sin livstid:D hehe .. känns som om det är lätt att skrämm upp m6:an till över 600hk och dessutom billigt.. ska bli kul att se vad trimfirmorna tar fram
Ak
136
Ake Persson

BMW 728ia -97
Frontspoilern var väldigt väldigt snygg!

Jag hade kunnat leva med en 640i c:e med den frontspoilern , ;-) .
Så overkligt snyggt i den här vinkeln:
Länk

Och i denna (cabben):
Länk
här kommer lite mera Länk helt klart sjukt snygg på bilderna ovan. Är den i Valenica Orange också tro?

/Anders
den är så sjukt fin.. snart kommer väl gran coupe i m6-version med.. bara att börja spara
med känsla: sakhir orange heter färgen
Länk jämförelse mellan e63 och f13.. tycker att båda är riktigt fina även om den nya är snyggare.. den gamla är speciell och egen och har nästan samma prestanda som den nya.. hur som hellst så är båda sjukt fina :D
hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Aldrig gillat E63. Men nya F13 ser grymt trevlig ut. Cabben lite tveksam dock. Och gillar inte LED linjen i strålkastarens nedre del. Hoppas det inte är den fula julgransbelysningen som Audi håller på med. dvs "mellanslags LED"... ;-)
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Hybris: jag noterade också Led ljusen, jag hoppas att det är blinkers - det börjar gå inflation i Led ljus nu..

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
Länk priser på nya m6:an..
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Bmws läckraste bil. F12 M6 i Imolaröd, AW eller Javagrön
Länk livebilder på m6:an.. den är sjuuuuukt snygg
Länk lite mer bilder
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Otroligt vacker skapelse.
Blir till att beställa en sådan redan i natt... i drömmarnas land! :)

Ska bli kul att få se dem live till sommaren. Kanske man tom. kan hoppas på en provkörning?

Mvh Jimmy
Länk är det bara jag som drömmer om en m6 csl nu hehe
M6 grand coupé borde väl bli intressantare än M5? eller vad tror ni?

/Anders
Har kört M5, Panamera samt Gran Coupé (dock ej M6) så som du säger blir M6 Gran Coupé ett spännande alternativ i segmentet, dock långt ifrån så dyrt som Panameran. Den senare är en fantastisk bil, men känns stor, riktigt stor efter att ha parkerat i tyska stadskärnor! Gran Coupé är lite smidigare, men även den inte direkt innerstadssmidig. Subjektivt kändes M5 något större även om den är något kortare.

Återstår 4-serie Gran Coupé som lär få den förlängda (kinesiska) F 30ins hjulbas och en totallängd på ca 470cm (F 30 462cm) om något år om man vill vänta och få något mindre bil (annars 2-serie Gran Coupé stor som en E 36 osv, osv).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.