|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna m5, är den värd alla pengar eller tror ni att det är ett sönderskruvat lik? länk: Länk | |
|
Michell & Company varit mycket i blåsvädret. Kanske inte säger mycket om bilen, men jag hade nog själv aldrig handlat bil där. Speciellt inte en M5a om det skulle bli något strul. Länk Länk google är din vän. |
|
|
Känner inte till bilen i fråga, men jag gör ett halvhjärtat försök att sälja min om du kunde våra intresserat Annons: Länk Mvh G |
|
|
Vad tror du själv?! då kan man säkerligen hitta ännu billigare m5e39 på blocket. du får vad du betalar för..stor risk att den bilen kommer kosta dig betydligt mera varför inte ta en facelift o lägga till lite mera..du vinner på de själv i slutändan hade hellre köpt en beg skoda RS än den m5an Länk |
|
| Vet inget om bilen. Men jag skulle aldrig göra en affär med den handlaren även om bilen skulle vara ok. | |
|
Ber om ursäkt, går inte alltid lika bra att skriva på iPad... Rätt länk till min annons:Länk |
|
|
Oavsett bil så skulle jag kolla upp milen så långt det går. Personligen tycker jag att det verkar mer troligt att en bil från 1999-2000 har gått 23.000 mil än 13.000. Och har den gått stora delar av sitt liv i Tyskland skulle jag inte bli förvånad om den gått mycket mer än 23.000 mil. Den M5 jag köpte hade tex gått 4000 mil under sitt första år i Tyskland och 12.000 mil under sina första 4 år i Tyskland. Per L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.