|
|
|
|---|---|
|
Ja, jag har planer på att sälja bilen. För att familjen växer ännu mer. Vad tror ni jag kan få sålt bilen för. Info. BMW 320D års 2006 sv-såld som har rullat 11500mil. Jag är tredje ägaren. Köpte bilen ifrån Billia group GBG. Ägt bilen ca 2år. M-paket, automat, svart inredning, Safirsvart, xenon, Hifi högtalare. Hoppas detta hjälper er. Tackar för all svar och tips. Mvh Kevin | |
| 145-150k | |
| 125 +-5% | |
|
Runt 130k Ganska ovanligt med M-paket på dom. Det borde göra den lite mer lättsåld. |
|
| Våren står runt hörnet, jag skulle prova 155k kr. | |
|
Man har alltid för höga förväntningar om priset. Skulle det funka om man lägger ut den för ca 170?? Kanske en dum fråga. Mvh Kevin |
|
|
Jag tror att både 150 och 170k är helt "i det blå" faktiskt. Runt 125k är min gissning efter att ha sålt min fina 325iT -06 ganska nyligen. /Micke |
|
| M-paket, automat, hifi, xenon - bilen har ju en klockren spec. Borde det inte gå att få 130-140kkr för en sådan? Milen är ju inte heller så vansinnigt höga. | |
|
En kompis sålde sin 320dA Limo-07 för 165-168tkr (minns inte exakt) i november med strax under 9000mil, inget M-pkt och endast delläder. Obs det tog TVÅ dagar att sälja den! Så jag tycker värderingarna är lite låga om polaren hade gått på hur det värderas här hade han väl lagt ut den för 130 eller nåt. Prova med 170, det är bara att gå neråt om det nu inte skulle funka bättre det än att ge bort om man skulle följa vissa av dessa värderingar. Mvh Stephan |
|
|
jag vet att folk säljer sina 3,serie nu billigt på grund av att den nya kommer snart. Men att sälja den för 125-135 är för billigt enligt mig. kanske jag som tycker fel. vem vet. Mvh Kevin |
|
|
Det är ju bara att prova. Jag fick 125 för min 325i sedan -06. Comfort- dynamic- advantagepaket. M-front mm.. visserligen 15000mil, men i mycket bra skick. Det tog 2 månader. |
|
|
Jag sålde en 320dtM -07 15' mil i september, för 160'. Men jag hade bara tur. 1 ringde och kom och köpte den. Realistiskt pris då hade varit ca 140-145. Bilpriserna har gått ner med ca 10% sen i höstas, är min erfarenhet. |
|
|
Jag skall prova. Efter BMW har fixat rosten på bakluckan. Mvh Kevin |
|
| Jag håller nog med Micke - spontant låter 150 högt för en 320D, och om det LÅTER högt bara spontant sådär, så ÄR det nog ganska mycket för högt. | |
| Samtidigt tror jag det är stor skillnad på att idag sälja en diesel jmf med en bensinsexa - oavsett hur fantastisk 325 är så blåser det just nu dieselvindar. Däremot tror jag att när nu nya 3-an släppts så kommer priserna på E90 sjunka ytterligare. | |
| Tror det är lite trögt denna säsong också, blir nog bättre framåt våren.. då säljer jag iaf :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.