|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla om någon vet om de finns nån 6 växlad låda som passar på 265 getragens sprängkåpa och håller ungefär samma storlek? | |
|
Det finns 6vxl passande alla BMWs 5 bultmönster som jag kommer på på rak arm. De är samtliga rejält större än vanliga 5vxl. Eller menar du att 265 har lös sprängkåpa? Ingen 6vxl har det vad jag vet. Att bara nämna "modellbeteckningen" talar inte om vilket bultmönster det är på sprängkåpan. 420G tex finns till både S50/S54, S38 och M60/M62/S62. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
tackar för svar, Ja, de va de jag söker i första hand, en 6vxl med lös sprängkåpa. Men på bilen nu sitter de en 265 med lös sprängkåpa. Det är just de där ja menade, att modellbeteckninga, bultmönster osv från bmw kan ja inget alls om ;) |
|
|
Om din 265 sitter på en S14 eller M10 så passar mig veterligen S38:ans sexväxlade låda då den delar bultmönster med dessa men den är som sagt en bra bit större. Vad är det för bil/motor du tänkt ha den på? ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.