|
|
|
|---|---|
|
Hej! någon som kan hinta om rätt värdering av min 120dM -07. Norrlandskörd, 13500 mil, blåmetallic, M-sportfälgar + vinterdäck på alufälg, halvläder, radio pro, lilla hifi, avtagbart drag, en ägare, svensksåld, servad enligt bok bara på bmw. Helt ok skick. | |
| Runt 125' +-5% gissar jag | |
Karl-Hilding |
Handlarna tar 160-180 för din bil. Mao är din i fint skick kan du få 135-140. Jag kollade på 120i och 120d facelift i somras. För en 120d -06 pre-facelift med 10.000 mil och allmänt skabbig. Tidigare tjänstebil så klart. De ville ha 169´ För en 118d -06 med 8.000 mil och ännu mer skabbig med massor med uppslag ville de ha 149´. Ok nu var det aug -11. Men så mycket har inte priset på en E87 gått ner oberoende att F20 kommit. |
Karl-Hilding |
Indikation Länk |
| Jag fick ett inbytesbud på 100k av min BMW-handlare. Kompispris alltså, särskilt som jag redan köpt två nya bilar av dem och är på gång med en tredje... | |
|
Med sådana kompisar behöver du inga ovänner :-) Du skulle kanske lagt ut bilen själv sen gå till en annan handlare utan bil Ha deT |
|
|
Sålde min 120dM -07 med 14000 mil på mätaren i somras för 164.000:- Borde garanterat få mer än 125.000:- vid privatförsäljning idag... /Tomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.