|
|
|
|---|---|
|
Dags att inhandla nya sommardäck! Varit och pratat med min däcknisse och han rekommenderade mig mpss. Gick hem och läste Auto motor sport's test där dom blev testvinnare. Men innan jag beställer (kostar ju trots allt en del mer än andra däck) så skulle jag vilja höra om någon här har provat på dom än? Hur är det med vägljudet samt slitaget? När ett däck har så bra grepp så brukar oftast dessa 2 faktorer bli lidande. Dom tester jag har hittat har tyvärr inte tagit upp någon utav dessa aspekter. Däcken ska sitta på en m3 e46 som jag även ska försöka hinna med att prova åka bana med. | |
|
Våtegenskaperna ska ju vara sämre i jämförelse med PS2 däremot är nog torregenskaperna bland det absolut bästa du kan hitta. ___ //Ulf |
|
| Tvivlar inte en sekund på supersport är grymt bra däck..Men kan även tipsa om Goodyear Asymetrick extremt bra däck kolla gärna upp den med olika tester den är inte sämre..Jag har Goodyear på M3an för mig är det extremt viktigt att däcken är tysta och bra grepp på tottt/regn..Helnöjd och billigare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.