AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
32.469

Såg nya F20:n (vit) på stan i dag, INTE vacker.

Sida 3 av 6
Visa användare
380
P-OA
G30 530e -20
U06 225e -25
Får hoppas att BMW.se är snabba med att få in M-paketet i sin konfigurator, såg att inte ens BMW.de hade fått in den i sin.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

HFR,
I det här fallet med F20 skulle jag säga att det är förvånansvärt lite som skiljer, till skillnad från övriga modeller. Kan tillägga att när jag specade min F11 så var skillnaden hela 20' vilket är en betydlig summa. Trots att jag lagt till andra stolar, ratt, m-chassi och större fälgar i den alternativa specen. Nu blev det dock M-pkt i alla fall, men jag var mer tveksam och var lite sugen på att trycka in lite annat godis för dom pengarna.
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Anders
Helt sant, men de 20k får du å andra sidan igen med ränta om du mot förmodan säljer bilen inom 6-8år.
Hade du beställt delarna löst så hade de värderats = 0kr på marknaden.
Så även om utbetalningen är 20k högre så är kostnaden densamma. Det är det folk inte tar in när det diskuteras m-paket.
KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Är det bara jag som tycker nta 1:an ser ut som en Polo i baken?
Länk
ar
457
argungu
118i -20
Du har rätt KN.

Nya ettan har en utslätad och alldaglig formgivning jämfört med den gamla.

/Erik
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
SAAB 9-3 2.0 T 185 hk 02a
Såg en silver i dag den var faktisk ok i den färgen.
På framskärmen stod det sport är det något paket ?
Visa användare
92
uffeolby
BMW 530e -21 (G31 facelift)
Volvo S80 2.4D -07
Ja, till nya ettan kan du välja sport eller urban line.

//Uffe
Visa användare
92
uffeolby
BMW 530e -21 (G31 facelift)
Volvo S80 2.4D -07
Har själv en sport line i saphire svart metallic och svart-röd inredning. Igår tog jag mig tid för lite bilvård, både in- och utvändigt.

Fan vad snygg den är!!
jag tror att 3-dörrars versionen kan bli riktigt snygg.. läste att en 116d efficient dynamics kommer och har ett utsläpp på 99g co2/km vilket är tikgit bra..
Ag
396
Agathorn
BMW 135ia Coupé -08
Jepp polo i baken och framtill ... ja framtill är den bara ful rätt och slätt. BMW kan göra väldigt vackra bilar, dessa är inte en av dom.
KN
353
KN
Mercedes C-klass -15
Ja den lär inte gå till historien som en av BMW vackrare modeller. Trots designen skulle jag kunna tänka mig ha en.
Borde inte BMW kunna få ner förbrukningen ytterligare på de olika motoralternativen i 1-serien med tanke på att den betydligt större 5-serien är nere på 119g med 184 hästar?
M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Denna inte är inte riktigt lika ful utan riktigt jävla grym, även i vit:-)
Länk

Jag tycker personligen att det är en av BMW:s snyggaste modeller. Tidlös , stilren och enkel i designen. Dessutom får man ju faktiskt plats i bilen utan att få en klaustrofobiatack som i den förra modellen. Bara hoppas att den inte förstörs av s.k. sportfjädringar, vulgära stora fälgar med stötiga lågprofildäck, plastkjolar och mörklagda rutor.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Jag vet inte vad det är som gör att jag tycker att tom E65 pre LCI är snyggare - men det är någon detalj i fronten, som gör att bilen ej känns rätt. Bara jag som har den känslan? :-/
08
953
08976
535dX Touring -16
750i -06
Jeep Grand Cherokee -14
Nej du är inte ensam. Fram ser den inte "rätt" ut för mig. Och vad främst gäller lysena bak - som tidigare talare redan fastlagt - så ser den ut som en nyare vw polo.
Visa användare
247
Kaffeh
Lexus IS300H - 14 Svartmetallic

Tidigare:

525iA Sedan - 02 Toledoblau
120d - 09 Alpinvit
523i Sedan - 98 Canyonrot Metallic
Saab 900 2.3I SE - 95 Vinröd
Den ser ut som grisen från Angry birds:

Länk

Länk
ar
457
argungu
118i -20
Istämmer med mistafrizz och 08976, det är något i fronten. Lysena tycker jag. Den ser "svullen ut kring ögonen", som som den har pollenallergi. Eller är bakis! :-)

Men man vänjer sig väl. Tycker bättre om den nu än när den var helt ny.

/Erik
Visa användare
32
edbe
BMW 118d M-sport -09
jag tycker e87:an är snyggare men har hajat till några gånger när jag ser f20 på gatan då den faktiskt är snyggare än jag tänker mig...konstigt nog kommer den nog växa på oss :)
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
En del tycker att den är ful,en del snygg! tur att vi är olika,kan tänka mig en själv faktiskt ! Skriik som en griis!!

Klabbarparn
stog en svart 118d på parkeringen idag och tyckte att den faktist var riktigt snygg i verkligenheten.. det som gör fronten lite ful är proportionerna.. lysena är för stora och njurarna för små
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.